Jeg har bestilt hos jer, men mangler min faktura fra Klarna. Hvad gør jeg?

Når du vælger Klarna som betalingsmulighed, sendes fakturaen til den e-mailadresse, der er angivet ved bestilling. Hvis du ikke kan finde e-mailen i din indbakke, kan du tjekke, om den er smuttet i spam. Kan du stadig ikke finde den? Send dit ordrenummer til os, og så sender vores festlige kundeserviceteam en ny til dig! 

Du kan også betale for din ordre på en nem måde direkte i Klarna-appen på din mobil. Har du spørgsmål til din faktura? Så anbefaler vi, at du sender dit spørgsmål direkte til Klarna!

Og forresten! Hvis du har modtaget en følgeseddel i pakken, vil vi gerne minde dig om, at det kun er en oversigt over din ordre, og ikke en faktura. 

Svarede dette på dit spørgsmål? Tak for din feedback Din meddelelse kunne ikke sendes. Prøv igen senere!

Har du stadig brug for hjælp? Kontakt os Kontakt os